LP Kolding er en produktionsvirksomhed, som blev grundlagt i 1964. Vi producerer tanke, units, rørsystemer, procesudstyr og meget mere i rustfri stål. Vi vækster og har derfor brug for ekstra ressourcer i bogholderiet. Er du klar til en alsidig hverdag og et humoristisk arbejdsmiljø, så har vi en ledig kontorstol klar til dig. 

LP Kolding er en flad og uformel organisation, så du får gode muligheder for at sætte præg på din egen arbejdsdag i samarbejde med vores økonomichef.

Du skal være erfaren i alle bogholderi opgaver herunder er løn en vigtig del. Du skal være kvalitetsbevidst og omhyggelig så tallene stemmer.

Så du skal trives med  ”hands-on opgaver” men også have det nødvendige overblik. Du er ligeledes velkommen til at byde ind med konstruktive forslag til udvikling herunder optimering af processerne.

Vi skal have indført BI som rapporteringsværktøj og du vil få muligheden at være med fra starten af dette projekt.

Vi arbejder i NAV2016 hvor også modulerne Jobmanager, Document Capture og anlægskartotek bliver brugt

Stillingen er beregnet til +/- 25 timer pr uge – timerne fordeles mandag til torsdag, så du kan se frem til at holde fri hver fredag.

Kunne denne stilling være noget for dig – eller du har spørgsmål – er du velkommen til at kontakte vores økonomichef, Gitte Olesen, på mail go@lp-kolding.dk. Mærk ansøgningen Bogholder.

Vi venter gerne på den rette kandidat til stillingen, men vi ønsker at byde vores nye kollega velkommen hurtigst muligt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet.