Hos LP Kolding gør vi os umage med at tilbyde en god arbejdsplads med orden i tingene. Derfor skal der naturligvis også være styr på udbetalingerne til vores medarbejdere. I takt med at vi får flere glade medarbejdere, har vi brug for at opgradere vores ressourcer i vores lønningsbogholderi, og derfor søger vi nu en skarp freelancer, som kan hjælpe os:

  • 8 – 16 hver anden mandag eller tirsdag (kan planlægges efter dine ønsker)
  • 8-12 torsdag i lige uger

Selvkørende fra begyndelsen

Du kan glæde dig til at arbejde sammen med vores nuværende økonomichef, som både fagligt og personligt er en glæde for LP Kolding – men hun er også vældig travl, og derfor er det vigtigt, at du kommer med de rette kompetencer og relevant erfaring. Du skal:

  • Have erfaring med at arbejde i Dataløn og Navision – og gerne Jobmanager.
  • Have erfaring med at administrere timeløn i en produktionsvirksomhed.
  • Du skal kunne læse og fortolke Industriens Overenskomst, så du er i stand til at træffe beslutninger på baggrund af indholdet i aftalen.
  • Og så skal du selvfølgelig have styr på den nye ferielov.

Vi får et godt samarbejde, hvis du er en selvstændig person, som kan lide at få opgaverne løst og har fokus på at levere en høj kvalitet.

Hvis det lyder som noget for dig, kan du se frem til at blive en del af en virksomhed i vækst. Vi er blandt de dygtigste i vores branche, og du vil opleve, at faglig stolthed er en lige så grundlæggende del af vores team, som den gode stemning mellem os kolleger. Vi griner og udvikler os hver dag.

Vi er klar til at tage imod dig allerede i dag, så kan du genkende dig selv i den ovenstående beskrivelse, så skynd dig at kontakte Gitte Olesen på mail go@lp-kolding.dk – hun kan også svare på spørgsmål om stillingen og ansættelsesforhold.

Vi glæder os til at få dig med på holdet!

LP Kolding